27 december

började dagen med att åka på träning, futsal.. man måste ju träna liten innan cupen på tisdag! sedan åkte jag hem då kom lillkusinen med julklappar, tackar för de :D! sedan åt jag lite mat och sen drog jag, iida, mamma och joel till challa. där blev det lite smått shoppande (a foundation,ögonskugga,sminkväska,slalomglasögon, en lång polotröja och skidbyxor :D mkycket behövande! nu fattas bara min lila slalom hjälm sen är allt klart för backen iår. nu måste jag bara hitta något till nyår (: .. imorn blir det att dra ner till stan, ska med siss när hon ta hål i örat^^, kanske köper lite inför nyår också. nej, nu ska jag dra mig till tv.. ska se på underbar och älskad av alla ! hadé bra (y :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0