paackar

lisa igår tills idag :)
åkte till lisa runt 5? .. dom skulle få gäster så jag och lisa var för det mesta uppe på rummet, vi gick ut en sväng, huumh ;) men det var svin kallt så vi gick typ in dirket :P .. vi satt bara och prata på kvällen om allting verkligen om allting.. och vi har nu märkt att vi är jävligt lika ja (y och har samma prblem just nu :/ men lisa vi löser detta right?, shiiit vilken känslomässig kväll vi har haft eller va säger du lisa ? och det blev ju inte dirket bättre för att du ringde.. men måste erkänna att jag blev jävligt glad när jag läste ditt namn på min display å jag märkte iaf hur jävla mkt jag saknar dig ! menmen... somande iaf ca halv 4 kanske?
vi vaknade halv 12 tror jag, då låg vi och prata en stund.. börja nästan å gråta då :O :S sen gick vi ner och åt frukost :M .. gick upp och gjorde iordning oss och sånt sen drog vi in till stan för att gå på "alvin och gänget 2" , shiit asså vilken bra film, grymt kul va den :) jag rekomenderar att alla borde se den, aa iaf dom som har sett den första filmen :D wiihoo, blev med henne hem sen igen! vi åt hamburgare och klyftpotatis (yy kika på lisa när hon packade inför imorn.. mamma kom sen, vi åkte och handlade åt mig tills imorn :D  nu borde jag å packa allt tills imorn, ska bara vänta på att min tvätt blir klar snart.. drar ner sen till tven med en glass skål i handen :D :M mumma på de (y

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha samma problem? ja ni, de finns att fölk te allt ;)

2010-01-04 @ 02:20:57
Postat av: hanna

jaha, och du är ?

2010-01-07 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0